stona zamknięta
Colonel napisał:
Programiści planują wprowadzenie rytuałów klanowych do gry, rytuały będą przeprowadzane przez lidera klanu a uzyskane bonusy będą dostepne dla wszystkich cżłonków
Przykładowy rytuał
70% członków klanu musi być online aby przywódca mógł rozpocząć rytuał. Jeśli przeprowadzenie rytuału powiedzie się wszyscy cżłonkowie klanu otrzymają +10 punktów charyzmy na 2 dni.
Licze na ciekawe pomysły
Misje
W planach są 3 miejsca w mieście w których będzie mozna dostawac misje. Czy macie pomysły na nazwy miejsc i osób które będa dawały misje? Przykładowo w gladiatusie jest tawerna a misje daje szynkarz.
Kolejna sprawa to misje dla gracza, co powinien on robic?
Prosze bez spamu i nieprzemyslanych propozycji ,gdyż wszystkie one pojdą do programistów i jak mowi przysłowie " jak sobie poscielesz tak sie wyspisz" zeby pózniej nie było narzekań
Pozdrawiam i zachęcam do burzy mózgów
knurus napisał:
Ja mam propozycje z trochej innej beczki, ale tez dotyczy BF, nie wiem ja na innych serwerach ale na s18 panuje ostatnio "alergia" na tworzenie duzych klanow... powstaja klan "wojenne" z tylko 9 zawodnikami chociaz siedziba rozbudowana jest i na 21 i wiecej wampow/wilkow.
Przyczyna jest prosta jak narazie nie ma bezposrednio zadnych kozysci z duzej siedziby i z duzej ilosci graczy w klanie, tylko trzeba bardziej uwazac na wspolgrajacych i jakos wprowadzac pozadek w ogolnym zamieszaniu .
Z wprowadzeniem rytualu przypuszczam ze ta tendencja wzrosnie i bedzie coraz wiecej paroosobowych klanow...
i tu przechodze do mojej propozycji...
Za przyklad wezme klan z siedziba rozbudowana na 24 czlonkow z czym zamieszkana jest tylko przez powiedzmy 15 wampow/wilkow.
Proponuje aby wraz z rozbudowa siedziby klanu wzrastala rowniez obrona kazdego zawodnika ktory sie w nim znajduje powiedzmy za kazdy poziom o 0,75 punkta a wiec przy rozbudowanej siedzibie na 24 wilk/wampiry (8 pozom) obrona kazdego z czlonkow klanu wzrastalaby o 6 punkty.
Wiadomo ze puste miejsca w klanie nie moga go wzmacniac a tylko zajete dlatego dodatkowo proponuje ze obrona kazdego wilka w klanie wzerastalaby o 0,3 Punkta wraz z kazdym zemieszkujacym nia wilkiem/wampem
i tak przy 15 mieszkancach o 4,5 Punkta.
W sumie kazdy zawodnik znajdujac sie w klanie z siedziba rozbudowana na 24 wilki/wampiry i zamieszkala przez 15 postaci otrzymal by 10,5 punktu obrony dodatkowo.
Oczywiscie punktacje wymyslilem na poczekaniu wiec prosze sie "nie czepiac"... chodzi tylko o pomysl a dobranie odpowiedniej punktacji pozostawiam matematyka/statystyka.
wasy155 napisał:
Moja propozycja dotyczy wojen klanowych:
wojna rasowa - wojna z rasą przeciwną
wojna klanowa - wojna z tą samą rasą (dostajesz immunitet na atakowanie członków tej samej rasy są to tylko osoby z klanu przeciwnego) atak nie blokuje możliwośći ataku przez rasę przeciwną czyli wciągu godziny możemy być zaatakowani 2 razy raz przez wilkołaka i raz przez wampira
zwycieski klan zdobywa część złota klanu przeciwnego i może go rozdzielić na swoich członków
Poza tym zmieniłbym zasady działania bariery lvl w ten sposób
Złoto można zgobywać tylko na dotychczasowych zasadach (tzn +- 9lvl)
natomiast w obrażeniach lvl się nie liczy i mniejszy lvl może wygrać z większym lvl o rózńicy np 30lvl ale złota w takim pojedynku nie zdobędzie.
Pierwszy pomysł zostanie wprowadzony napewno,dwa drugie raczej też dowodem na to jest m.in. post colonela:
colonel napisał:
Knurus i wasyl55 prosze przetłumaczyć na ang. swoje pomysły gdyż chciałbym je przedstawić jako autorskie
Jeśli byście mogli to wypowiedzcie się na ten temat.Podobają sie wam te pomysły czy może macie inne?
Offline